dinsdag 24 maart 2020

Online oefeningen

Hoi iedereen,

Ik stuurde jullie een mailtje. In dit mailtje staan de inloggegevens die jullie nodig hebben om
online oefeningen (die ik selecteerde) te kunnen maken.
Jullie moeten zich aanmelden op www.scoodleplay.be met jullie inloggegevens.

Hopelijk lukt dit!

Van Mouad, Doria en Yara heb ik geen e-mailadres.
Van Marwa, Aya en Lina heb ik een foutief adres.
Zouden jullie mij een mailtje willen sturen op 5de.leerjaar.imelda@gmail.com met jullie juiste gegevens?

Vele groetjes,
Juf Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Welkom op de blog van de derde graad!

 Een nieuw schooljaar is gestart! De eerste volledig week zit erop! We trokken al op onderzoek in de 'V express' en onderzochten wie...